TÂRGULUI IDEILOR DE AFACERI

Distribuie aceasta noutate

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Prima ediţie a ” Târgului Ideilor de Afaceri ” are drept scop  promovarea culturii antreprenoriale, prin dobândirea și transmiterea  cunoștințelor și abilităților formate în cadrul orelor la disciplina Doamna ,,Bazele antreprenoriatului”.

Oaspeţii noștri de onoare  au fost: ONG ODIMM  (Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii)  coordonatorul ,,Programului pentru tineri” –  doamna  Corina Galușca,  Antreprenorul de succes al  Complexului  Etno-cultural ,,VATRA”- domnul Grigorii  Sîrbu și doamna Ana Vleju – profesoară la disciplina,,Bazele antreprenoriatului”, formator în cadrul  CEDA (Centrul pentru Educație Antreprenorială și Asistență în Afaceri).

Chiar de la începutul sărbătorii se simte augurul antreprenorial în industria alimentaţiei, comerţ şi turism.

La acest “Târg de Idei”, pentru elevi a fost o primă încercare de a-și expune în public ideile, si desi, au fost emotionați, pentru ei a fost un bun exercițiu de evaluare a propriilor posibilități de afirmare. Domeniile, din care tinerii viitori antreprenori și-au ales ideile au fost variate și, în majoritatea cazurilor, au derivat din specialitatea pe care o studiază  în cadrul instituției şi desigur au promovat produsele/serviciile şi le-au comercializat.

Nu în zadar  şcoala Profesională nr.2  pregăteşte un spectru larg de specialităţi care sunt solicitate pe piaţa muncii, ceia ce observăm astăzi in cadrul  târgului nostru,  micile  afaceri viabile, care pe viitor pot deveni reale: cofetării, brutării, cafenele, restaurante, pensiuni turistice, magazine etc. Un antreprenor bun trebuie să fie competent în domeniul ales şi să cunoască necesitatea clientului.

 

Articole similare

Activităţi şi evenimente

CARAVANA PROFESIILOR

      Dificultatea tinerilor de a-și alege o carieră pe care să o urmeze în viitor reprezintă una dintre marile dileme ale societății. Informarea și consilierea elevilor, familiarizarea acestora cu cerințele pieței muncii, identificarea oportunităților pentru

0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *